Merhaba
Bebeğim 9 ayı doldurdu yavas yavas yürümeye calısıyor henuz desteksiz yürümüyor ama yakın gibi gözüküyor vicco dan ilk adım ayakkabısı baktık fkat 19 numaradan baslıyor ama o bile büyük muhtemelen 18 falan olucak bu durumu yasayan varmı ne yaptınız