deleted20517 kucukmucizemsin3587 geri yükle canım banada yaklaşık 1 sene çıkmadı bı geçen ay çıktı bide bugün çıktı 😅belki çıkar sanada
deleted20517 kucukmucizemsin3587 sabret canım,banada önce uzun bı sure çıkmadı geçen ay ve bu ay çıktı şansima
BuzluKahve deleted20517 aylık 119 lira. Exclusive kutularda da %20 indirim ve kargo bedava oluyor. Ben bir çok exlusive kutuyu da alıyorum.
Egemenimmmm Bana çıkmış az önce talep ettim son 40 dksı kalmış mail bildirimlerinizi açın bende tesadüfen gördüm
Defnemmm1 deleted20517 bende baktımda şimdş kutu değil de tek bir ürün çıkmış onu ücretli alıp yanında bir hediye gönderme diye vardı böyle mi oluyor acaba
deleted20517 Defnemmm1 yok canım ücretsiz kutu yazıyor saatli zaten o saat içinde kutuyu onayliyorsun ücret falan ödemiyorsun yani🙂