Merve1531 Kızlar burda bı kaç kere denk geldim mamaya hakiki zeytinyağı katıyorum kilosu için çok faydasını gördüm vs yazan olmuştu Instagram dada bir doktora sorup cevap da denk geldim 15-20 damla damlatilabilir diye deneyip faydasını gören var mı ?
Lillas Merve1531 o doktor hemen doktorluğu bıraksın 15-20 damla ne demek? Benim doktorum 1 çay kaşığı koyabilirsin dedi. Osman gönülalda videolarında aynı seyi söylüyor günde 1 çay kaşığı
minikveannesii Merve1531 kilo için değil kabz yaomasn diye katlr mamaya o da anca 2 mlm yani 1 çay kasgi 😶
nazalex Merve1531 bir çay kaşığı ben günlük veriyorum kilosunda bi değişim olmadı bence. Geçen ayla aynı almış
mihrasahin Merve1531 ben denedim çok şükür faydasını da gördüm bebeğim 2770 gram doğdu anne sütü almadı mama ile besleniyoruz şuan 4 ay 12 günlük oldu 4 ay kontrolünde 6 kiloyduk ilk aylarda 1 çay kaşığı koyuyorduk şimdi ise günde bir mamaya koyuyorum diğerine koymuyorum hiçbir zararını da görmedim faydasını çok gördüm
B1elf Ooooo çocuğum şişti zeytinyağ muhteşem.. değil mesele zeytinyağ sağlıklı kalori demek faydası olur zararı olmaz ama gözle görülür vaaovv birşey değil yani
Merve1531 Lillas 1 çay kaşığı zaten 15-20 damlaya tekabul ediyor. Ölçüm bu gün hatta ona göre verdim nasıl olur ki yani damla damla akittim bir çay kaşığı oluyo hemen hemen
Merve1531 minikveannesii Kabızlık konusu ayrı 😌 osman hocada kg alımı için ekstra kullanımı mevcut diye paylaştigi için danışman istedim ben
Merve1531 mihrasahin Yaa benim kızım da 2730 doğdu 😍🥲 anne sütü alıyor ama artı olarak gunde iki üç kez de veriyorum özellikle bu ara 4 ay 7 günlük doktor kilo alımı güzel iyi normal ilerliyor dedi 5800 du 4 aylık kontrol de ama bana az zayıf geliyor annelik işte 🤦🏼♀️ o yüzden bunu duyunca bir danışmak istedim aslı varmı diye
bbtuba mihrasahin merhaba içtiği mamanın içine mi koyuyorsunuz biberonun yani? Hangi mamayi kullanıyorsunuz acaba 🥰
mihrasahin Merve1531 yakınmış kiloları da doğum günleri de meraklanmayın faydası oluyor doğal olan bi şeyin fayda etmeme gibi bi olasılığı yok zeytinyağı fayda etmeyecekse eğer damla vs.de kullanmamız gerekiyor o zaman siz içinizi rahat tutun sağlıkla büyüsün bebişiniz ❤️
Merve1531 mihrasahin Bu arada eğer kızınızin adı mihraysa benim kızımın adida Mihra isimleri de aynı sanırım 🫠😍 ya bana zayıf geliyor doktorum kızıyor bu bebek zaydıf eğil doğum kg na göre gayet güzel almış ilerliyor diye boyuda 61 di 4. Ayda çok iyi boyu hatta ayına göre üç cm de önde iyi dedi 47 doğmuştu♥️ damla dediğiniz kg alımı için mi ? Hangi damla acaba o
mihrasahin Merve1531 evet kızımın adı mihra bu kadar da denk gelmesi tevafuk bence ❤️ kilosu gayet yerinde bende başlarda öyleydim çok zayıf kilo almıyor diye endişeleniyordum ama şükür ki yoluna girdi herşey benim bebeğim de 49 cm doğdu şimdi 63 cm olmuş kilo yönünden de boy yönünden de aylık bazda ilerliyor damladan kastım da işte kilo aldırıcı ve bağırsak düzenleyici damlalar var onlardan kullanmaktansa zeytinyağı daha sağlıklı demek istemiştim ben hiç kilo aldırıcı damla kullanmayı düşünmediğim için araştırmadım da
Merve1531 mihrasahin Evet sağlıkla büyüsün melekler 🤲🏻😍 ya önemli olan sağlıklı olmaları ama işte anne yüreği aman yesin aman şöyle kg su olsun diyoruz da işte aslında boş gelde anlat analara 🥲
mihrasahin Merve1531 aynen öyle anne olunca anlarsın dedikleri yere geldik bizde sağlıkları yerinde olsun hayırlı ömürleri olsun ❤️ işte bizimde bu süreçte sakin olup bu günlerin tadını çıkarmamız lazım
_alyaninannesi_ Merve1531 Biz gaz ve kabızlık için bir çay kaşığı veriyoruz. Kiloyla alakalı duymadım ama kesinlikle mamasına sudan başka birşey katmayın
mihrasahin bbtuba biz daha ek gıdaya başlamadık 4 ay 13 günlüğüz 20 günlük olduğundan beri mamasıyla birlikte zeytinyağı veriyorum ben bebeğime