Benim kızım da 2.5 aylıktan biraz fazla :) ara ara bizde de aynı şey oluyor. Mesela bugün gündüz uzun uyudu. Ben genelde bir önceki güne bağlıyorum bunu. Gece uykularımızda sorun yok normal uyuyor ama mesala dün gündüz 3-4 uyku yaptı ama süreleri aşırı kısaydı yarım saat en fazla. O yüzden bugün dünün uykusunu da uyuyor diye düşünüyorum:)