busraablog Merhaba kızlar 26 Ocak 16:50 de doğum yaptım hesaplamama göre bugün 40 oluyor ama kafam çok karıştı 40 mız hangi güne denk geliyor 😐
utkummm busraablog bizimde 26 ocak doktora sormustum 26 si sayilmiyo 26 sindan 27 sine bi gunluk oluyo demisti yani ayin 26 sini saymicaksiniz 39 gunluk bebislerimiz🙂