Benegım 5 bucuk aylık oldu ve son 3 aydır sıfdetlı meme redıdı yasadgımız ıcın ıyı besleyemedım ve malesef ıkı aydır kılosu dıplerde. Hatta 4. Ayında sadece 300 gram alabildi. O yuzden 3 farklı doktorsa goturdum bır tanesı acıl doktoruydu ama hepsı ek gıdaya yavastan baslamamı onerdı. Çünkü çocugum devam sütü mamayı da reddedıyor sıırmgayla bıle tukuruyor mamayı.
Şimdi yogurt yitadımını 3 gundur basarıyla gectık ve ben sebze purelerıne gecmekle beraber hergun bır öğün corba suyu corba vermek ıstıyorum . Mesela bu yogurt corbası olabılır. Yogurt corbasını normal beyaz un ıle mı yapmalıyım ? Bır de ıcıne pırınc atmak ıstyorum ama rahat yutabılmesı ıcın blendır vurmak ıstyorum acaba dogru mu yapıyorum. Blendır bebek yemeklerınde her hangı bır zararı var mı ? Ne olur bana ek fıkırler verın ve destek olun . Cocugum bu sıralar zaten hasta gucunu toplaması lazım ıyı beslemelısın dedı doktorlr. Bende cok uzuluyorum ama ek gıda konusunda cok korkagım. Altından kalkabılecekmıgım bılmıyorum . Corba fıkırlerı verırsenız ozellıkle sevınırım. Zeytınyagı ıle corba hazırlamak ıstyorum daha cok.