sevgi91 Anneler hangi markaları kullanıyorsunuz ? Ebebek dışında alıp memnun olan var mı ? Orada 70 lira civarında biraz pahalı geldi bana
Azolili sevgi91 markanın ne önemi var yastık yani. İnstagramdada var yapan sayfalar onlarads bakın isterseniz
[silindi] sevgi91 ben aldığımda e bebekte 55 liraydı sanırım 4 ay boyunca kullandım ve aşırı memnun kaldım en iyiki aldım dediğim bişey😊
cansukayra Babyjem Civilden 55 tlye almıştım 2 ay oldu şimdi ne kadar bilmiyorum ama ben çok memnunum
sevgi91 Azolili markanın çok önemi var.Aldığım başka ürünlerde tecrübe ettim bunu.İçi çok yumuşak olabilir kılıfı kötü olabilir vs.