Duygu_52AK aman dikkat edin çocuğunuzun boğazına kaçabilirdi ben fırında beş yıl çalıştım size şöyle söyleyebilirim bazen her şeyi fırından kaynaklanmaz mesela bizim de ekmeklerimizin içinde bazen cam parçası çıkardı ekmekle beraber gelip bize söylerlerdi hatta camı ekmeğin içinden çıkarmazlardı ki biz görelim diye hani gerçekten camın ekmeğin içinde olduğunu biz kendi gözümüzle fark edelim diye şöyle söyleyebilirim fırınlar belirli yerlerden iki günde bir büyük kalıplarda buz kütlesi alırlar hamuru yormak için kullanırlar ve çoğu zaman bu cam parçaları ağaç parçaları hep o buzun içinden çıkar makinaya atıp ekmekleri yoğur dukları için genelde çalışanlar çoğu zaman fark etmezler o yüzden bence ekmek aldığınız yeri söyleyin onlar da buz aldıkları yeri uyarabilirler tabi nadiren de olsa bu fırından da kaynaklanabilir çünkü ekmek pişirdikleri yeri genelde ağaç gibi bir şeyle süpürge tarzında onun içini böyle bir silerler bir temizlerler hani belki oradan kırılmıştır hamuru koyarken de pişip ona yapışıp öyle çıkmıştır