Aysegulll44 8 aylık bebeğim ishal diye doktoru NBL DROP probiyotik önerdi kullanmadan önce deneyimleyen anne var mı diye sormak istedim bazı doktorlar probiyotikleri bu aylarda önermiyormuş sizlerden kullanan var mı?
Aysegulll44 [silindi] kabızlık için miydi peki bizde ishali olmasına rağmen ıkınıyor yaparken ondan verdi