Deletedmom_82 Minigim2 ben daha almadm oglusuma babası alsın diye bekliyorum ikisini aynı giydirmeyi düşünüyorum
araspoyraz Minigim2 Almadım ama hamileyken 5 yasa kadar kıyafet almıştım onun için almaya gerek yok .
Minigim2 Unicorn67 sizin elbiseniz nasıl foto yukluyebilir misiniz 😊🌸inşallah olur sağlıklı mutlu bayram geçirirler inşallah 🌻
Minigim2 dandinikoo LC wakikiye filan baktım çoğu şeyde stok bitmiş favorilere filan eklemiştim bitmiş herkes baya erkenci
Deletedmom_108 Minigim2 Çok güzel güle güle giysin bebişiniz. Hangi mağazadan aldınız bende bakayım 🥰
Minigim2 Deletedmom_108 teşekkür ederim inşallah 😊🌸 D&E grup vintage kız bebek tütü etekli 3lü takım diye geçiyor canm bir tane daha alıyım dedimde çoğu ürünün stoğu bitmiş 😔