Y_altay gazı başlamış olabilir, doktoruna söyleyin durumu gaz damlası verir muhtemelen. İletişim kurmaya başladıktan sonra daha tatlı oluyor, siz şarkı söyleyip dans ederken sizi izlediğinde, güldüğünde, karşılıklı duygular paylaştığınızda güzelleşmeye başlıyor. 6 aya kadar çok sabırlı olmalısınız. Bir de anne ne kadar rahatsa bebek de o kadar sakin oluyor, bir gerçek. Ben de ilk zamanlar birisine anlattığımda gece hiç uyumadı söyle oldu böyle oldu falan diye ‘ee bebek o yapacak bir şey yok’ derlerdi sinir olurdum. Ben de biliyorum bebek ve yapacak bir şey olmadığını, dertleşmeyeyim mi, ne için zorlandığımı anlatmayayım mı. Sinir olmakta haklısınız