Hanımlar bebişimin yumurtalık kısmı ve bacak arası çok fena halde pişik oldu , oğlumun pişiğine ne süraem fayda görmedim , bepanthen pişik kremi, sebamed ve saf Zeytinyağına varana kadar her türlü şeyi denedim geçiremiyorum ve gittikçe yayılıyo sanırım bez yaramadı , , nolur fikri olan okuyan annelerin yarıdmına ihtiyacım var sizler nasıl geçirdiniz