1 yaşında, en son gece11 de mama içiyor doktor onu geriye cek dedi ve gunde 3 kez mama ver dedi ve ben korkuyoree kızım mamaya çok düşkün gündüz değilde gece icmese bizim içimizden geçer nasil yapicam ya bu arada biberon çürüğü başlangıcı var nasıl biraktirip uyutucam arkiler ya da siz direk bana dua edin 😬 (80 cm’lik bir cuceden bu denli korkucagim aklıma gelmezdi )