Benım bebegımde aynısını yapıyor devam sutunu ne bıberonla ıcıyor ne de kasıkla hepsını püskürtüyor. Ve son ay 300 gram alabıldı. Suan bebegım 5 ayını doldurdu. Ek gıdaya gecmemızı onerdı doktoralr. Ama devam sutu de ana ogun olarak kullanmaya calsıyorum cunku mememı ıcmıyor memw reddı var. Şırıngayla beslemeyı denedınız mı?? Ben bıraz bıraz o sekılde yapmaya calısyırum . Onu da pek sevmedı ama en azındna ac kalmasın dıye zorla da olsa sırıngayla verıyrum