Merhaba biz koti sapanca diye bir bungalovda kaldık. Ortamı harika kahvaltısı çok güzel. Üst kata çıkmak için merdiveni çok dik sadece eksi yönü buydu ama muazzam 4 gün geçirmiştik ekim ayında 40 günlük bebişimizle gitmiştik. Sahibi Emre bey de çok kibardı. Google yorumlarından da bakabilirisniz instagramdan da Koti Sapanca