Hanımlar elim yandı benim pazar günü bu sebepten de hergün pansumana gidiyorum. Git gel hep aynı hemşireye denk geldim. Bugün biraz sohbet ettik. 6 aylık bebeği varmış ek gıdaya geçmiş. Dedim neler veriyorsun fikir alayım diye sordum. Yemesi gerekenleri yemiyo ona tatsız tuzsuz geliyo herhalde kendi yediklerimizden verdiğim zaman gayet güzel yiyo dedi çorba vs o da yediği için yemeklere çorbalara az tuz koyuyorum dedi. acaba aramızda var mı bebeğine kendi yediği çorbalarından vs veren annelerimiz