Bebegim 4 aylıkken mama ve meme reddi başladı ikisinide istemedi şuan 6.5 aylik oldu bu ayına kadar büyük zorluklarla geldik 5. Ayda büyük sevinçle ek gıdaya başladık ama hüsrana uğradım resmen asla ek gida almak istemiuor ağzını kitliyor açmıyor ne yapacağımı şaşırdım sütüm az asla doymuyor var mı fikri olan kafayı yemek üzereyim evde huzurumuz kalmadı resmen bu yüzden 😭😭😭