Merhaba hanımlar
47 günlük bebeğim akşam olduğunda huysuzlukları başlıyor. Şöyle ki sürekli memede olmak istemesi uykuya direnmesi akşam yediden gece 2 lere kadar ayakta zar zor uyutuyoruz. Bunu alışkanlık etti resmen. Akşam olmasını istemiyorum artık kendine de bize de eziyet ediyor kızım neden böyle oluyor. Yaşayan ya da fikri olan var mı?