refresher ben ’kuku’cuyum😅 daha küçükken kısa kelime olması amacıyla ve oranın bir adı olması için de kuku kelimesiyle başladım, öyle de devam etti. Aynı zamanda özel bölgesi olduğunu da öğrettim, bazen tekrarlıyoruz, özel bölgelerin nerelerin diye soruyorum o da hepsini söylüyor. O şekilde isimlendirmek istemiyordum ama hayatın akışında öyle oldu😬