Iremylcnkya07 Sebusebu valla ben geceleri uyurken sadece veriyorum ama bıraktırsam aniden keserdim öyle daha iyi olur anlatırdım emziğe ihtiyacı olmadığını büyüdüğünü falan aniden bıraktırırdım görümcem de böyle bırakmıştı kolay adapte olmuştu kızı