deli_bir_hatun Oğlumun dudak kenarlarında böyle bişey çıktı uçuk kremi aldım eczaneden hastane de randevu bulamadık sağlık ocağı Dr umuz da izinli yarın gelicek eczacı uçuk dedi ama uçuk böyle mi olur acaba yanak içi de şişmiş yara kısmı uçuk böyle mi olur
kuzeyyildizi_ deli_bir_hatun evet uçuk ama bulaşıcı dikkat edin bebeğiniz flnda varsa bebeklerde çok tehlikeli olabiliyor ayrıca kasimasinada izin vermeyin kasidikca yayılıyor genişliyor geçmiş olsun
elisaazrasila03 Her daim yaşadigim şey uykuda korkunca oluyor veya dudaklarim kuruyunca stres yapınca veya hastalanınca dışa atıyor
elisaazrasila03 deli_bir_hatun evet 1 haftaya geçer sarımsak sürün mikrobu ölsün kremini de sürün elinizi vurmadan ama eldiven kullanın yüzünün diğer yerlerine yayılmasın ve çocuğun elini yüzüne vurmasına müsade etmeyin