beratugayse Merhaba kızlar, bebeğim 8 aylık. Heyecanlandığı sevindiği zaman ellerini bileklerinden kıvırıp duruyor. Uu uuu diye dudaklarını uzatıyor 😗 Benim hoşuma gidiyor aslında ama normal mi bilmiyorum 🙈 Bebeği böyle olan var mı aranızda 🤭