sibeldogu Bebeğim 10 aylık tutacağım. Ama bu durum herkes için farklılık gösterir. Ben geçenlerde tutmayı denedim sütümde azalma ve ya bebeğimde açlık oluşumu izlemedim kendimi de kötü hissetme gibi bi durum yaşamadım. O yüzden deneyip karar verin Rabbim tutmamanıza müsade ediyor