Rabia_Sukran15 Bebeğim 1 haftayı geçiktir her yerinde büyük büyük şişlik be kızarıklık var alerji olduğunu biliyorum ama neyden olduğunu anlamadım yardımcı olabilir misiniz ?
Sebusebu Rabia_Sukran15 benim oglum hazır sütlaçtan olmuştu şu ek gıda milupa kavanoz olanlardan. Ama büyük büyük değil. Komple vücudu kücük benek benek kızarıklıktı
tubiiik_ Rabia_Sukran15 domates yiyince pişik olmustu ordan şüphelendım sonra antibiyotik kullandık ozman cildi kabardı kızardı hastaneye gittl doktor alerjı testı için randevu bölümü acti ordan randevu alıp test yaptırdık şüphelendıgım seyler alerjık cıktı
Papatya-eylul88 Sebusebu ne yapiyorsunuz öyle durumda yanu alerji olunca?ne yapmak gerekir bilmedigim içjn soruyorum
gamzes-26 Bir dönem çilek aromalı her şeye allerjisi vardı çilekli şurup çilek reçeli gibi ama çileği direk yediğinde bir sey olmuyordu 2 yaşındw geçti bu allerjisi artık çilek receli yiyebiliyor