3_6 ay arasında göz muayenesi olması gerekir dedi doktorumuz bizde gittik göz bebekleri büyüsün arkasına bakalım dediler üç jere ilaç yaptılar aşırı ağladı açmadı gözünü baya zorlayarak açtılar muayne esnasında bizi dusari çıkarttılar ama o kadar ağladı ki koridora geliyor du sesi verdiklerinde gözleri kıpkırmızıydi ağlamaktan iç çekiyordu o günden beri hiç durmadan ağlıyor sadece kucağımızda duruyor