ysf52 4ay 14 günlük oğlum var ailemin yanına başka bir şehire gitmiştim oradayken sesler çıkaran çocuk eve geldik bir haftadir hiç ses çıkarmıyor sadece ağlıyor asi oldu ondan mı diye düşünüyorum kafama çok takıyorum
Minikaola ysf52 yok yok ara ara böyle yapıp bizi şaşırtıyor minikler. Agulamaya da kelimelere başladığında da bir süre ara veriyorlar. Benimki anne baba dede diyordu 10 gündür demiyor. Dünden beri abla demeye başladı
etuerk ysf52 aşı ve hastalık sonrası müthiş huy değiştiriyor bebekler. Benim oğlum 6. Ay aşısı oldu Allahım resmen evrim geçirdi çocuk durmuyor sürekli ağlar halde hala aşı acısı var muhtemelen
ysf52 Minikaola ay huhu felanndiye sesleniyordu şimdi hiç yok asi oldu göz muayenesi oldu ondan mı etkilendi işte
ysf52 etuerk çok teşekkür ederim bende acaba sorun mu var diyorum internette de agulamayan bebek yazınca otizm diyor direk
etuerk ysf52 aaayy yok artık el kadar bebeden fazla beklenti içine girmeyin. İnternette her zaman doğru olsaydı ooo