Dün bir yere kadar gitmem gerekti yarim saat 40 dk babannesine biraktim yogurt yedir uyaninca aglarsa oyalanir diye sanirim fazla isitmadan yedirdi dolaptaydi cunku yogirt geldigimde yemisti gece hiriltisi vardi sabahta aglamasi farkliydi bogazi sis ve sesi kisik doktora goturdum antibiyotik ve ates dusurucu verdi oksuruk hapsirma hic yok ates de fazla yok antibiyotik kullanmali miyim ya bilemedim birde cok kucuk daha ilk kez boyle oluyor basina gelen onerisi olan var mı