Gerçekten binalarda yalıtım diye bir şey yok özel hayat yerlerde, alt ya da üst fark etmiyor ses her yerden inanılmaz geliyor ama tabi üstte olunca en azından beyninize beyninize inmiyor o sesler, Allah alt katlara yardım etsin çünkü insan olmayan çok 😑