metinaras1 Arkadaşaşlar merhaba oglum 5aylık. Doğduğundan beri kafasında konak var naptıysam geçmedi zeytin yağı vs biraz geçiyor bakıyorum yine aynı bugün baktım bazı yerler kanamış. Neden acaba
6158alp metinaras1 bi dojtora götür bence kanaması normal mi bilemıyorm oglm da vardı zeytın yagı sürdm gecti. Şampuanını degıstirebilirsn
Bebegim38 metinaras1 mustelanın Konak için 2 ürünü var. Birini sürüyorsunuz sonra köpük şampuanı ile yıkıyorsunuz. Ben onunla çözdüm.
metinaras1 6158alp yani kafası kırmızı döküldükten sonra bakıyorum derisi kırmızı bugün baktım deride ıkı üç yerde kanama var
6158alp metinaras1 bnce bi doktora götür. Bebege uygun bir sampuan önerir. Sacındaki o konak cocıgu rahatsız edıyor bebekler huysz oluyor kafaları kalınıyor cnkü
metinaras1 6158alp değiştim kaç defa mustella kullanıyorduk değiştik ama aynı doktor bitane şampuan yazmış ama oda büyüklerin kepek için kullandığı şampuan sürdüm çok sert oldu kafası
metinaras1 Bebegim38 bakayım zeytin yağı sürüyorum geçiyor ama yine oluyor beyaz beyaz yara gibi bide benim hatam dün kuru kuru taradım banyo yapacak diye dökülsün diye heralde ondan biraz olmuş ona bilir
Bebegim38 metinaras1 ya kıyamam kötü olmuş kanaması. Biz sadece bu ürünlerle çözdük bizim kaş kısmında da var konak