kubra3796 Arkadaşlar dün ilk kez yoğurt yapmayı denedim akmama probiyotik yoğurt kullandım 6 saat dışarda tüm gece dolapta beklettim ama kıvamı yoğurt olmamış ne yapıcam
LadyGaddar kubra3796 fırını sıcak çalıştırıp icine koyup firinin kapagini kapatın sanırım 100 derece 1 saat çalışması lazım, YouTube da görmüştüm hoobyolog kanalında, yaptım tuttu sizde izleyip deneyin
ecedurucbkc kubra3796 ilk yaptığımda benim de öyle oldu 1 saat 75derecedeki fırında beklettim tutmamış yoğurdu kavanozlarin kapağı açık bir şekilde. Bir saat sonra fırını kapatıp biraz açık bıraktım soğuması için soğuyunca buzdolabına koydum tuttu.
Ozumdag kubra3796 fırında kapağı açık şekilde 200 derecede 1 saat dursun tutar sonra da buzdolabına koy 5 6 saat kalsın
kubra3796 Minikaola ya ben ek gıda için yapmak istedim kavanozlarda küçük küçük heves ettim ama olmadı çok üzüldüm çok hevesle yapmıştım