Amineduru23 Kızlar merhaba . Kızım 4 buçuk aylık oldu demir ilacı başlamamış istendi siz kullandınız mı? Kullandıysanız hangisini kullandınız?
gamzekkk Benim oğlum 6 aylık 4.ayından beri sidefer marka olanı kullanıyoruz. Özel olarak alınıyor. Kabızlık vs yapmayıp doğal içerikli olduğu için onu önerdi doktorumuz