elifbuse06 Ben ilk çocuğum bir yaş cıvarlarındayken tutabilmiştim iki hafta. Sütte veya bebeğimin beslenmesinde bir sıkıntı olmamıştı.
Sonraki Ramazanların hepsinde hamileydim zaten. Geldik bu Ramazana, en küçüğüm 1,5 civarında. Günde iki üç kez emziriyorum diyelim. Bu nedenle deneyeceğim
Burada kıstas bebeğin beslenmesinde ve kendi sağlığınızda olumsuz etki izlememeniz olmalı bence. Yine de ilk 6 ay bebeğiniz yalnız sizden besleniyorken, dini ruhsat da verildiği için bu seferlik es geçmek bir seçenektir