Melekhnm Kızlar bugün oğlumun bezini çıkardım deneyecem , sizler nasıl ve neler yapmalıyım kaç saate çiş için götürmem lazım, çişi gelince söylüyor
melegim71 Melekhnm gece bezlemeyin cocuguna gore degisir belki 3 saat tutabiliyordur 3 saatte goturursunuz baktiniz sık sık yapiyor ozaman saat basi yeterli wc de uzun tutmaya calisin wcyi sevdirin zlyatmasina yakin su frlan vermeyin bi sure isterseniz gece kalkip isetin ben isetiyorum geceleri hala yatarkene 9 yatip 8 kadar uyudugu icin tutamayabilir diye
beyser Melekhnm gece çise kaldır yatrmadan önce çise götür canım ayrıca altına alt açma örtüsü şerli cisini kacirirsa yatağını islatmasn ben o şekilde yapmıştım ister istemez kaçaklar olabiliyor
Melekhnm melegim71 teşekkür ederim çocuğunuz kaç aylık acaba , ben gece uyandırıp uyku düzeninin bozulmasın dan çk korkuyorum gece bi kere mi kaldırırdınız
melegim71 Melekhnm 30 aylik canim 23 aylikken biraktik ama bozulmaz bence uykulu yapiyor benim kizim işe melek diyorum isiyor zaten uykusunda gibi ayni sonra yatiyor zaten ama ilk zamanlar biraktigimda isemiyordu hic giturmemistin ama kisa girince bikac kez kacirdi oyuzden goturiyorum bende 12 bucuk gibi frlan oglen uykusunda kacirmiyor zaten 3 4 saat tutabiliyolar yatmadam gotururseniz oglen kacirmaz
Melekhnm beyser yatağı çift kişilik orda uyuyur sanırım su geçirmez ALEz almam lazım çift kişilik alt açma örtüsü oraya göre küçük kalır ve döne döne yatıyr yaa orda durmaz , öğlen uuksuunda naısl yapacam acaba
beyser Melekhnm her uykudan önce çişini yaptırıyordm ben ayrıca ona da söylüyordum cisin gelince yatağa yapma tuvalete gidelim diye herşeyi anlıyorlar ben altına bebek alt açma örtüsü koyuyordm canım direk çöpe atıyordum çişini yaparsa daha pratik iki tane yan yana koyablirsn yatağı çift kisilikse
Melekhnm melegim71 şimid bizimki sabahtan bu yana 10 kez tuvalete gititk çiş diuor söyledi çok şükür 2 sinde yapmadı falan diğerlerini yaptı. Böyle sık sık gidecekmi hep uoksa başlarda böyle ni oluyur
Sedas00 melegim71 nasıl başlamaya karar verdiniz acaba gece hala bezi dolu oluyo 23 aylık kızım ve kakasını yapmak istemiyo iki 3 gün tutuyo
melegim71 Melekhnm zamanla tutmayi ogrenir baxen kizim 3 saatte giderdi bazen saat basi giderdi 1 haftada cozer isi zaten belki okadar bile sürmez
Melekhnm melegim71 bugün böyle direk gidince çişini söyledi yaa gidip yaptık bu iyi bir başlangıç değil mi 😂çok mutlu oldum da maşallah siz 23 ayda bırakmışsınız
melegim71 Melekhnm masallah valla bebisinize bemce cok iyi tabi masallah diyin her anneye nasip olmaz 😉😉 . Aynen bizim 1 hafta surdu tabi baslarda agladik ettik iyiyoz sukur
Melekhnm melegim71 ben oğlum çok hevesli tuvalete hep oturmak istiyordu aslında bi ara denedim olmadı hep uaptı pijamasına sonra çis diyordu yaa maşallah diyelim o zaman maşallah bi oğlum yemek de çok sorunlu diğer zamanlar da uyumlu bazen İnatçı emzikle uyuyordu gece bıraktık emzikli ama öğlen gec dalıyor o yüzden emzik uanında kalsın diuprjm ama gece hiç istemedi artık oda bitti uani
melegim71 Melekhnm aslinda kucukluukle alakasi yok misal 3 yasindada olsa inatlasip aglayabiliyor ha suan diyoeum iyiki kucuk ogrenmistir suan herseyi ben yapcam ben gircem kafasinda inat edebiliyor kizimda misal emzikte sorin yasamadim hic mamadada mememedeoyle bikac gun aradi unittu cis zorlamadi ama her anne gibi o surecten gectim sizinki bence apayri iyi birsey cunku hercocuk direk bu gelisimi gostermez isterse 4 yasina gelsin nazar degmesin insallah boyle devam eder uzmez sizi cidden
Melekhnm melegim71 teşekkür ederim ama 5 dakka bi çis deyip gidip yapoyruz geliyoruz ben anlamadım BÖyle habire olması normal mi saat bi olsa neyse ama dakka başı oldu giydir çıkar , tuvaleye çıkar belim çok ağrıdı
Melekhnm melegim71 5 dakka da bi tuvalete gidiyoruz çok yoruldum gerçekten hani otururken illa altını çıkarıyorum yaa onu çıkar tekrar giydir fakan zor hepsini geçtim niye 5 dakka bi çişi geliyor ki, sizin böyke mi oldu