Kyaa1204 Göğüs ucumda su toplaması gibi kabarcık oluştu emzirirken canım çok acıyo ne yapmam gerek doktoramı gitmeliyim😔 yaşayan varmı
avacadolugiz Kyaa1204 forumda görmüştüm doktor süt incisi demişti aynı durumdaki bir arkadaşa. Bir araştır istersen.
avacadolugiz Kyaa1204 o kabarcığı patlatıp bol bol emzirin yazmıştı biri de öneri olarak ama benim başıma gelmedi bilmiyorum. Doktora gitmenizde fayda var. Çok geçmiş olsun