elayusuf Kızlar doğum yapalı 20 gün oldu göğüs ucu acısını geçtim suan içleri sızlıyor çok ağrıyor göğüslerim çok kötü durumdayım napabilirim acil yardım lütfen…
Aryamlinamom Merhaba mastit olmuş olabilirsiniz, Göğüste tıkanıklık olabilir başlangıcı gibi duruyor.minik topçuklar var mi kitle gibi ele gelen ve bebek emerken aşırı derece ağrı ve yanma oluyor mu
hestiaone Aryamlinamom bu gibi şeyler varsa, ben utuyle sıcak havlu yapıp üstüne kapatıyordum elımı yumruk yaparak yukardan aşağıya sıvazlıyordum, öyle öyle açılıp rahatlamıştım.youtube da vıdeoları da var bır deneyın istersenız
Aryamlinamom hestiaone tam 3 kere oldum mastit dediğiniz şey ise yarıyor gerçekten birde soğuk lahana yaprağı iyi gelmişti bana en sonuncuda antibiyotik kullandım daha çabuk toparladım