deren01 doktorların her normalde dediği şeyi buraya gelip buradakilerle kıyas içine giriyorsunuz her bebeğin gelişimi Farklıdır yani niye kıyas içine giriyorsunuz çocukta bir anormallik yoksa bir sağlık problemi yoksa 1- 2 kg niye bu kadar kafaya takıp da burada dert yanıyorsunuz anlamıyorum Şimdi biri çıkacak benim yedi aylık kızım 10 kg diyecek iyice canını sıkılacak ne gerek var yani