mutluannecikkk merhaba aynı sorunu 2 aylıkken bebeğimde başladı 3 ay 10 günlüğüz hala devam ediyor doktor yapmadıgı gün fitil ver dedi götürmediğim hastane vermediğim ilaç kalmadı zeytinyağı dahil en son araştırma Hastanesi’nde dalga geçer gibi doktor parmak sok yaptır dedi duphalac bile verdiler bebeğime yok aşırı huzursuzuz gaz cıkartırken bile tepiniyor gerçekten cok kötü bi durum onunla berbaer bende sürekli ağlıyorum artık