Ben emzirirken cerazette kullandım 2 ay ilk ay sürekli ara kanama yaptı sonra kesti. Ondan sonra 1 kere 3 aylık iğne yaptırdım. İlk ay pek yan etkisini görmedim. Sadece aşırı iştah açtı kilo aldım. Sonra aşırı derece ruh hali bozukluğu ve sinir yaptı. Ve de isteksizlik yaptı. Ayrıca aylardır âdet göremediğim içinde karnım çok şiş kötü duruyor. 5 aylık hamileymişim gibi. En sağlıklısı prz 🤷🏻♀️ Ama bende güvenemediğim için bu tarz yöntemlere başvurdum. Şimdi emzirmeyi sonlandırdığım için yasmine geçtim bakıcaz artık 🤷🏻♀️