baby9669 ben 3 aylık iğneye başladım adı depo Provera sağlık Ocağında yapıyorlar doğumumu yapan doktor ya spiral ya 3 aylık iğne demişti , doğum kontrol hapını unutma riski var çünkü, spirali de normal doğum yaptım o bölgeyle ilgili hala atlatamadığım travmalarım var asla vajinal muayene falan istemiyorum o yüzden taktırmadım henüz