iyiki insanları boşver canım yediği içtiği boyuna gidiyor demekki bazı insan uzun ince oluyor ayrıca bebekler bazı ay kiloya bazı ay boya gidiyor sonra dengeleniyo bu .benim ilk kızımda hep boyu ortalamanın üzerinde gidiyordu ama zayıftı boya gittiği için çevre hep morelimi bozuyordu ama aslnda cahiller boş yere kafama takmışım diyorum.ikinci kızım 4 aylıkken 5600 du ama 35 haftalık 2100 Gr doğdu 🌷