dilara2387 rahatlatacak kadar sağın,çok az,boşaltmayın memeyi. Emzirirken arkaya doğru yaslanın bebeği de kafa yukarıda vücut aşağı doğru dik yerleştirin(biraz değişik oldu ,farkındayım) sağımdan dolayı da tazyik oluyor muhtemelen. Bebek ilk emince göğsünüzü çekip bir iki dk elle sağım yapın tazyik geçene kadar.