14 günlük bebeğim var gece 12 de uyanıyor gaz sancısı var gibi huzursuz aglama başlıyor meme veriyorum öfkeli öfkeli emiyor sakinlesmiyor bi türlü sakinlesince de memeden ayrilmiyor gözü kapalı habire emiyor tam uykuya da dalmiyor memeden ayirirsam da basiyor cigligi bugün sabah 4 kadar böyle geçti normal mi bu durum benim gibi yaşayan var mı