Merhaba
5 buçuk aylık bebeğim var. 15 gündür geçmeyen ishalimiz var. Azitro antibiyotik kullandik gecmedi. Probiyotik kullandik gecmedi. Gaitasinda 9-10 eritrosit görüldü. Kilo da alamiyor. 7.200 kg. Genel durumu iyi, ates kusma yok. Kakasinda tuhaf bir koku var. Bozulmuş yogurt mu desem mazot kokusu gibi mi desem tarif edemiyorum.utfen bu konuda bilgisi olan varsa yazsin lutfen.