gncglozclk 1 bucuk aylık basının arkasında ki olan bıngıldak mı cokuk gıbı yoksa baska bısey mı kızlar
ahsengunesveannesi gncglozclk bıngıldak tam tepesinde olur diye biliyorum.Bizim de başımızın arkasında hafif çöküklük var sanırım normal
kubra3796 gncglozclk kafasının arkasında ge başının üstünde bıngıldak vardır arkadaki bıngıldak ilk 2 ayda kapanırken üstteki bıngıldak 2 yaşına kadar açık kalabilir korkmanıza gerek yok ❤️
Brna583846 Kafasinin arkasındada yumusaklik vbingildak kafa arkasindaki kisa sure icinde sertlesip.kapaniyor. ust taraftakide 12aya kadar kapanmus olur.
Brna583846 Aynen aynen benim kizimda 2aylik her bebekde olurmus . Arkadaki kisa surede kapanir skıntı etmeyin
gncglozclk Brna583846 Brna583846 huzurluaycicek kubra3796 tsk ederim canlarım içimi rahatlattınız Allah razı olsun 🤲🥰 nette bulamayınca bısey buraya yazdım doktor kontrol ediyordur illaki her gittim de ama ben fark edince bi korktum 🤦🏻♀️😂
huzurluaycicek Kafada çok sayıda bingildak vardır öndeki en büyük olan, arkada ve yanlarda da var, arka bingildagin kapanması da önemli doktor hep kontrol eder