Bebeğim 6 aylık 2. Ayından beridir haftada iki üç kez Mastit oluyorum . Havluyu sucak su ile yıkayıp bıraktım mı az da olsa geçiyor. Kaç doktora gittim sürekli emzir diyor . Bebeğimin gelişimi iyi anne sütü tek veriyorum bu sürüm beni çok korkuttuğu için sürekli emziriyorum bu sefer çocuk doktoru diyor sen istediğinde değil attık bebek istediğinde emzir. Ne yapacağım bilmiyorum