asyaboru Meme küçültme ameliyatı olup emziren anneler var mı ben 1,5 yıl önce yaptırmıştım ama şuan acıdan ağrıdan mahvoldum süt geliyor ama emziremiyorum göğüs ucum da yok zaten nasıl yapcam bilmiyorum
Marianne asyaboru ben de yaptırdım geçen sene. Doktorum 3 sene hamilelik yasak demişti. İkinci çocuk fikri yok, ama olursa nasıl olacak diye düşünüyorum. Estetik cerrahınızla görüştünüz mü anne olduktan sonra?
Themom_ asyaboru 3 sene geçmesi gerekiyor diye biliyorum göğüs estetiğinden sonra ben olmadım ama 1 sene önce kuzenim 1 ay öncede arkadasım oldu ikisine de 3 sene gebelik yasak denmişti🤷♀️ Siz bir cerrahınızla görüşün en doğrusunu ve sağlıklı bilgiyi o verir size.
asyaboru Marianne görüşmedim henüz bu bebekte zaten süpriz oldu beklemiyordum bile şuan emzirmeye ne zaman çalışsam sızlıyor acıyor kızarıyor dikişlerim resmen