Annesevval Kızlar KPSS’de 80 almak için nasıl çalışmam gerekiyor Yapan varsa bilgi verebilir mi temelim var şu an başlayacağım çalışmaya bebeğim de var nasıl bir yol izlemeliyim teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için şimdiden
15022022 Annesevval tarih,coğrafya,vatandaşlık bol ezber, Türkçe bol soru , matematiğin varsa mat çalış on tane bile yeter
Yalpp Annesevval 80 için matematik varsa çok çalışmaya gerek kalmıyor Türkçe paragraf çözün.tarih coğrafya soru tarayin. Bol deneme ile olur.
Eceerva Annesevval 83 aldım. Her derse en az 3 defa bitirdim.bolsoru ve deneme çözdüm. Benim panik huyum var ona rağmen iyi bı puan alıp atandım.
unalll Annesevval ay valla benimde 2 aylık kızım var Kpss çalışmayı düşünüyorum Beni de motive edin biraz ya 🥲🥲 Gözümde büyüyor herşey Bu arada 32 yaşındayım siz ?
Annesevval Eceerva hayırlı olsun ne olarak atandınız ben üniversite ye sözleşmeli olarak girmek istiyorum
aymiraaysima Eceerva merhaba atanma nasıl oluyor acaba biraz bilgi verirmisin aynı yasadigin gerde mi bı ise giriyosn bn önlisans gitcem ins ama süreç nasıl ilerliyor hiç bilmiyorum
Eceerva aymiraaysima puanınıza göre tercih vereceksiniz artk neresi gelirse. Benm puanım sıralamam iyiydi mesela ilk tercihim geldi
Eceerva aymiraaysima evet tabiki, ben bebeğim için ve eşimin işi burda olduğu için bulunduğum ilçeyi yazdım mesela. Maaşım bana kalacak kira bakici falan vermeyecz inslalah
aymiraaysima Eceerva genelde tutmuyo başka yere atiyolr deniyor bnde yasadgm urde ypmk istyr iş başı yaptinizmi acaba
Eceerva aymiraaysima yok canm alakası yok puanın iyiyse ve bulunduğun yer de alıma çıkarsa tabiki olur. Ben ilk 220deydim Kendi dalimda istediğim yer gelirdi zaten ben de bulunduğum ilçeyi yazdım ve buraya Atandım. şu an tebligatı bekliyrz ise başlamak için o da bayramdam önce gelecektr