Kızlar dün birden göğsümde damarlar çıktı. Şişti acı ağrı yapmaya başladı koluma kadar ağrı var. Göğsümün üst tarafı komple şişliklerle dolu çok da sert. Bunun sebebi nedir yaşayan oldu mu . 2 aylık bebeğim var emziriyorum. O kolumla bebek kucaklayamıyorum şuan