Merhaba anneler 3 ay önce bir prenses dünyaya getirdim.
Eşimle ilk çocuğumuz kız olursa bir daha çocuk düşünmeyeceğimize karar verdik. Doğumdan 1 ay sonra regl oldum. Bu ay 6. Gün bugün geciktim. Test yaptırmaya korkuyorum ve 2. Çocuk olsa dahi buna psikolojik olarak hazır değiliz, eşimde öyle. Çok yıprandık ve tek başımıza büyütmeye çalışıyoruz. Lohusalığım bile tek başıma geçti. Doğumdan sonra 3 gün istiharat edebildim. Çok zorlu bir süreçti bizim için. Kızım daha 3 aylık asla ama asla kaldırmam yani.. Doğumdan sonra regl de düzensizlik oluyor mu ? Yada ilk regl olduktan sonra her ay düzenli mi olmaya başladınız 😟