Merhaba kızlar bebeğim 17 aylık 2 gündür sürekli tekrarlayan ateşi var başka bi hastalığı yok ateş seyri 39.5 ilerliyor doktora gittik oda sebebini bulamadı boğazlar sırtı dinlendi bi problem görülmedi antibiyotik verdi asla içemiyor anında kusuyor direk sadece 1 defa aldı başkada vermedim ateş düşürücü veriyorum geçiyor 3 saat yine başa sarıyor tekrar çıkıyor birde ishal olmuş bugün mamayı bırakmıştık artık asla yemek yemiyor sadece mama içiyor gün boyu yenidoğan gibi asla birşey yediremiyorum ağlama kıyamet koparıyor evde yardım böyle olup çözümü nasıl buldunuz ateş çok endişelendiriyor beni ilk defa böyle ateşlendi daha önceden hiç yaşamadık doktor dişler bu kadar yapmaz demişti